Det snöar!!!

Det verkligen tok snöar här i Eskilstuna idag! Lita orad över hur jag skall ta mig hem i de millimetersmala klackarna jag har på mig men det blir väl nått i stil med bambi på hal is. Så kanske får jag många fina leenden på folks läppar som passerar en på vägen hem.


Så här såg det ut för en stund sedan utanför mitt fönster!


Just nu känner jag mig lika glad som när man var barn och det snöade!



Vill även passa på att tala om att det är bra med mig med tanke på mitt förra inlägg. Har lite smärta kvar i bröstet men inte alls i närheten av hur det var då. Känns för lite för att göra en sjukhusvistelse så jag tänkte ge det lite tid och äta några alvedon då jag tror det är en inflammation i någon bröstmuskel!


Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Skönt att det känns lite bättre!! Här har det också snöat en massa idag, dock har jag inte varit utanför dörren sen i morse så jag vete tusan om något ligger kvar på marken :P

2008-11-19 @ 16:31:44
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Björn

Snö är kul så länge det ligger kvar på backen och inte intar formen "slask". :)



Jag skrev om en sida i mitt inlägg, läs och se om det är nått intressant :)



kram.

2008-11-19 @ 22:56:44
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/
Postat av: Björn

MMm dansk design är helt klart favoriten här med.



Ska kolla in sidan du länkade :) kram.

2008-11-20 @ 10:32:55
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0