Update

Var och spanade på dynor till balkongmöblerna i går och hittade ett par fina dynor från Rusta för 199:-. De fanns i en mörkare variant av röd, ljusgrått, mörkgrått och blått. De röda var klart snyggast ihop med möblerna men tvekade då jag inte riktigt gillar rött och husfasaden är lätt persikofärgad. De mörkgråa var lite mer min färg men såg tråkigt ut mot möblerna. Tror även jag och Robert fastnat för dynorna som syntes på bilden i det tidigare inlägget med utemöblerna.


   


Var även och handlade lite grann och när vi kom hem och hade packat upp allt slog det både mig och Robert att vi börjat handla en hel del frukt på sista tiden. Under en lång period har vi varit riktigt dåliga på att äta frukt och grönsaker. Så det kändes bra när vi satt och spanade på våran gröna frukt.


image233


Här om dagen var jag en sväng på Tuna Park då jag var tvungen att byta storlek på skorna jag köpt. Passade på att smita in i diverse affärer då Robert ändå låg hemma och spana på F1. Hittade en jätte söt turkos minikjol som blir perfekt att ha en solig sommardag.


image232


Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi är inne i en sån period när de är dåligt med frukt, men vi äter såååå mkt grönsaker så de går nog bra ändå hihi

2008-05-13 @ 09:43:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Svar: Den klockan tittade jag också på ^^

2008-05-13 @ 20:40:26
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0