Lördag

Då Robert lämnat mig för egna "äventyr" i helgen så tänkte jag passa på att utnyttja den väl och umgås med min älskade lillasyster. Hennes planer är att supa storasyster under bordet och gå ut och dansa. Men först blir det lite matlagning hemma hos mig. Det blir nog lite kycklingfilé, potatisklyftor i ugnen, rostade rotgrönsaker, sallad med bla ärtskidor och lite tzatziki.


image242


I går fick jag ett mess från lillasyster där hon ville färga och klippa mig inför min födelsedag nästa vecka. Så passade på att smita ner en sväng direkt efter jobbet. Då syster länge länge pratat om att hon vill klippa lugg på mig så var jag ju tvungen att se hur verkligheten såg ut bakom den där hemskt långa luggen idag. Hon brukar nämligen kamma fram den och stå och titta så där underligt på mig ett tag innan hon fortsätter att tjata.


image241


Tyvärr vart det ingen lugg men jag vill nog påstå att det är liiite frestande. Men shh säg inget till lillasyster för då klipper hon lugg nästa gång det är dags.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Elin

Va SÖTA ni är :D

2008-05-17 @ 17:13:28
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: cj

Hallå! Jag var också med på ett hörn! HAHA Men det är nog tur de att de inte fanns några bilder på en! *skratt*

2008-05-27 @ 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0