Jag har blivit utmanad!

Jag antog utmaningen av Nadja och här kommer svaren:


3 namn jag går under : Veronica, Hjärtat (Robert) och Onka (Lillasyster som fortfarande inte lärt sig mitt namn).
3 saker som skrämmer mig: Ensamhet, döden och läkare.

3 saker jag har på mig: Jeans, svart brottarlinne och pumps.

3 sanningar: Är envis, har hårfobi och avskyr folk som tror sig vara bättre än andra.

3 saker jag verkligen vill ha: En fast tjänst, evig lycka och minst en dag med de gamla kollegorna.

3 personer jag utmanar: JessieBjörn & Fig

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Hmm va fan utmaningar, aja får väl skriva ihop nått då :).

2008-05-14 @ 18:59:56
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0