Ingen vidare start på morgonen

Nej det kan jag väl inte påstå att jag haft! Vaknade med träningsvärk från midjan och neråt., vilket jag o andra sidan haft sedan i fredags... Kom till jobbet och insåg att jag  glömt datorn hemma i hallen. Ca 30 min senare fick den privat taxi hela vägen till jobbet av en sambo som inte var allt för glad på mig då han vart sen till jobbet pga mig. För en liten stund sedan flyttade jag och Nadja på oss in i ett av konferensrummen för att sitta avskilt för upplärning och jaa vad händer? Jag får starta om datorn för den har hängt sig på vägen till lokalen! Som om detta inte skulle vara nog så har jag sedan glömt lösenordet till min dator så fick hänga över axeln på Nadja.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

HAha de var tur att jag kom på varför du gjorde fel *asg*

2008-05-05 @ 13:24:54
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jimmy

Och sen som grädden på moset så börjar du skratta och sätter foten fel så lilla V får ont :p Lyckad dag!? :)

2008-05-06 @ 22:29:36
URL: http://www.phonehouse.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0