Helgen

I helgen var jag, syrran och Robert och flyttade mamma i Katrineholm. Jesus vad hon har saker! Men måste säga att jag vart mäkta imponerad över hur mycket bättre det såg ut i nya lyan med de tapeter hon valt. Vart jätte sugen själv på de som satt i hallen. Men nu har hon lite att bita i då hon har lite för mycket saker för att få plats i nya lyan.

                                       

När jag ändå var i stan så passade jag på att träffa Madde. Var väl sagt att vi skulle träffa hela familjen men tyvärr vart det så sent så hennes barn hade bett om att få gå och lägga sig tidigare. Så det blev en promenad med Madde hennes dvärgpinscher och amstaff. Såg riktigt kul ut när den där lille fan hoppa på tre ben och gick intill den stora "stygga" amstaff hanen. Men de går bra ihop och där är det lillsessan som bestämmer! Riktigt kul att träffa Madde igen då hon verkligen är en person jag beundrar och tycker om enormt mycket. Det är bara så synd att vi träffas så sällan men förhoppningsvis kommer vi att träffas om bara någon vecka igen då hon skall skriva upp här i stan!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0