Tidigt på jobbet

Brukar sällan vara på jobbet kl 7 på morgonen och det fick jag också höra från de få som knata in på jobbet efter mig. Första kollegan Camilla som håller koll på mig när det gäller allt frågade mig om jag hade panik inför det projekt vi startat för att få koll på lagret.. Nästa kollega Jimmy frågade vem som skrämt upp mig så tidigt. Som inte det skulle vara nog så kom en av våra konsulter hit skapligt tidigt och frågade mig på fullaste allvar "Har du sovit här i natt?".


Orsaken till min tidiga morgon.... Nadja! Haha nej fy det var elakt. Har ju faktiskt gått upp på eget bevåg och sagt att jag skall åka med.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahha flåååt!! *asg* Men du..du får skratta åt min bild för de gör jag själv ;-) Men de är snyggt med big..... hahahah vill man vara fin får man lida pin!

2008-03-28 @ 07:48:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0