När man inte har lust att gå hem

Efter jobbet idag så hade jag sådant sug för att gå en sväng nere på stan så sagt och gjort hoppade jag av bussen vid stan och sprang igenom lite affärer. Ville ha ett par skor och ja egentligen allt... Men i och med att mina favorit skor gått sönder så var det nog mest skor som var ett måste. Hittade ett par jätte söta balerina skor med kilklack på Din Sko. Det enda negativa med dem är att de har för låg klack. Tänkte jag skulle testa dem med lite kläder och gillas det inte så får man väl lämna tillbaka dem.

Veronica


Kommentarer
Postat av: linda

mm hatar när ett par skitsnygga skor har för låg klack..

2008-03-19 @ 20:00:26
URL: http://indah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0