Lyx fredag

Idag kör jag en lyx fredag. Sitter på jobbet med årets första ask gubbar och smaskar. Trodde inte mina ögon när jag hittade en ask igår i affären. Så tog fram min bubbe näsa för att se så de ens var värt att införskaffa dem och när jag kände doften av sommar så kunde jag inte låta bli. Tro det eller ej men det är inte så värst sura som man kan tro för att vara så här års.


image180


På det tänker jag sedan bara jobba halvdag för att sedan åka till Helsingborg och umgås lite. Stannar nog till en sväng i Jönköping och köper lite mat till magen och ett blomsterarrangemang till dem vi ska till.


Säljaren på företaget jag jobbar för var här idag och lämnade av påskägg nr 2 eller nej förlåt nu ljuger jag påskägg nr 3 som jag är och nallar ifrån. Man kan ju inte hålla fingrarna borta när det finns choklad med nougatfyllning i!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Mmm va gott!! =)) Men gubbar har funnits hela tiden tycker jag... jag och frida stog på nyårsafton och funderade på om vi skulle köpa *ler*

2008-03-14 @ 10:21:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Per

Ha en underbar helg Veronica...
Spar gubbarna till champagnen imorgon när det är schlager .. haha..

2008-03-14 @ 11:06:17
Postat av: Aiila

hehe, ja kryssen var ritkigt schysst =) hoppas din bliv lika trevlig, trots dansmusik =)

2008-03-14 @ 17:59:48
URL: http://aiilas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0