Fredag eftermiddag

Börjar känna mig hungrig men det kanske inte är så konstigt då min frukost och lunch bestod av två riktigt onyttiga vita ost frallor med smör, rökt kalkon, ost och en bit gurka. Jätte bra frulle och lunch... Verkligen! Har dock ett grönt Granny Smith äpple i väskan men risken är att jag får ont i magen då det är så mycket syra i dem.


image184


Blir nog hemgång om inte allt för länge. Skall bli rätt skönt. Som det ser ut nu så kommer det inte heller att vara någe helgarbete vilket är till min stora lycka. Känner för att shoppa i helgen eller i alla fall en dag. Behöver lite nya kläder som inte är för små, för stora, urtvättade, gamla, trasiga ja listan kan nog göras lång. Ett par höga pumpsliknande skor är jag också ute efter eller ett par högre kilklacks balerinor vore inte helt fel. Har dock inte hittat några i Eskilstuna men tänkte jag skulle ge sko affären Jarmeus en chans då de har lite "udda" märken på deras skor. Bland annat har de Donna Girl, 1 to 3 etc etc. Men vi får se jag kommer säkert komma hem med tom påse.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Fröken D

jaa armbandet bidde bra:) finns bild på det i bloggen om du vill se:) ha det gott! kram

2008-03-28 @ 18:43:09
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0