Den 9 Maj smäller det?

...förhoppningsvis! Idag fick jag höra rykten om att det skall vara en kryssning med jobbet just den 9:e Maj. Så förhoppningsvis blir det lite skaka på rumpan och avkoppling ut till havs. Man brukar försöka få ihop folk till en kryssning med Birka Paradise för att dansa och dricka en och annan alkoholhaltig dryck. Känns som det vore oerhört skönt att få komma bort med jobbet och träffa den privata kollegan.


Fick (tro det eller ej) nyss ett mail angående denna kryssning just nu. Får rysningar i hela kroppen det är så jäkla obehagligt när sådant händer!


Man skriver:


Vi är idag ca 12 personer i två olika "tipsgäng"  som kommer att åka till Åland fredagen den 9/5 på en 24-timmars kryssning för en del av våra vinster (inte allt).


Vi vill nu bjuda fler personer att följa med på denna tripp om ni har tid och lust !


I resan ingår:

Båtresa med Birka Paradise

Hytt för 2 personer, Tourist insides

3-Rätters meny i restaurangen

Dryck: Snaps och öl till förrätten, ett glas vin till varmrätten m. påfyllning alt. 1st öl + 1 flaska källvatten

Kaffe med avec

Buss Eskilstuna t/r


 

Så nu är det inte längre ett rykte utan fakta! Så har ni tråkigt boka in en resa med Birka Paradise den 9 Maj så kommer ni få ert livs resa och förmodligen ett skratt som lär förlänga era liv.

Min hytt kommer delas med Nadja. Så min hytt är redan fylld med en läckerbit! Lyllos mig och stackars Nadja som måste stå ut med mig i hela 24h....

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska inte ljuga och säga att jag inte är frestad, skulle vara nice att svänga på rumpan med er :)

2008-03-06 @ 16:37:53
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Aiila

fan va härligt de låter =) själv ska man på mondaybarkryssning i helgen ;) Uhuuu Uhuuu!

2008-03-06 @ 19:22:18
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0