Då var det morgon igen!

Veronica är vaken och på jobbet. Nu skall bara dagen klaras av!



Måste även sätta mig ner och räkna lite på hur många timmar jag har kvar att jobba över för att kunna gå lite tidigare på fredag. Nadja för din info är detta avancerad mattematik så jag använder papper och penna för att inta göra samma tabbe som här om dagen (spana in bilderna nedan så förstår ni vad jag menar)!

   


Just ja måste ringa R också då jag var så smart idag så jag tog "fel" jacka och tog den som inte innehöll några pengar, bankkort eller busskort. Grattis Veronica du får en guldstjärna för dagens insats!



Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Oxå vaken och på jobbet, aldrig mera en morgon som denna säger jag bara...det klarar inte mina nerver av.

Ikväll blir det dock firande och kul, ha en underbar dag, kram.

2008-03-12 @ 08:18:26
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Nadja

haha dags att läsa Matte A igen?? *asg* Du är ju tokig :D

2008-03-12 @ 08:19:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0