Victoria's Secret Fashion Show

Så var det dags igen...


Igår visades ett av många program som jag har lite så där abstinensbesvärs problem med. Nämligen Victorias Secret Fashion Show. Så här i efterhand kan man ju inte göra annat än att tycka att man är så där lagom korkad som sitter och tittar på detta varje år. Men lik förbannat är det en drog för mig! Men hur kan man vara så korkad att man sitter och tittar på en massa vackra tjejer som verkligen ha de mest perfekta kropparna man kan ha? Snacka om att man har ångest efter man har tittat på det där! Man sitter och nyper i sitt eget fläsk och funderar på vilka metoder man skal ta till för att uppnå perfektion. Lite ironi är det nog bakom det jag skriver men fungerar vi inte på det viset? Man avundas personer man tycker har "DET"?! Ja eller så är jag helt enkelt bara riktigt mediaknullad!


Nåväl för att göra en summa summarum av året show så vill jag nog påstå att Heidi Klum imponerad riktigt stort på mig med sitt utseende och sång. Jag menar hur gulligt var inte uppträdandet med hennes make? Personligen tycker jag inte Seal är en så värst vidare bra sångare så jag lyssnar på hans musik ofta. Visst han har sina oförglömliga powerbalader. Men igår vart jag helt förälskad i båda hans framträdanden med Amazing och duetten Wedding day med Heidi.




Underkläderna tyckte jag inte var så mycket att hänga i julgran gent emot förra årets show där det fanns hur mycket undies som helst att avundas. Men det där är väl en smaksak! Visst fanns det en och annan BH som traska förbi på runway men nej jag fastnade nog med på deras perfekta bakdelar än på själva underkläderna!

   

Vad gjorde ni igår?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Me loooove that show!! Jag avundas mer att dom är långa och så bruna inte mer än de...jo alla pengar dom tjänar *asg* =))) Noak sitter oxå och kollar på de va samma anledning som mig, massa snygga tjejer :D

2008-01-07 @ 13:43:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Löptränade, beach 2008 here I come ;)

Sen tog jag en fika med min bästis från gymnasiet som jag inte träffa på alldeles för länge så vi hade massa att prata om, sen gick vi hem till henne och fortsatte prata och jag lekte med hennes dotter medan hos fixade mat...riktigt bra dag mao :)

2008-01-07 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0