Nedräkningen har börjat

På fredag bär det av till Tallin för att få lite avkoppling. Något jag tror kommer sätta ett par plåster/bandage på vårt förhållande. Känns skönt att få prioritera upp oss och inte våra jobb eller vårt hem, något som länge varit prio 1.


Syster har berättat att det finns tre stora köpcentrum och en sk svart marknad som jag måste spana in. Som det är "planerat" så skall vi försöka hinna med att shoppa lite innan vi åker hem. Dock varande syster mig för att det skulle finnas massa väskor, skor och smycken till bra priser så jag får nog se till att ha plånkan välfylld inför resan.


Skulle vilja hinna med att få en ryggmassage och lite omtanke för naglarna. Men vi får se vad som händer och sker. Det blir vad det blir med resan och det som hinns med hinns med.


Jag hoppas vi hittar ett ställe som serverar bra mat så man inte får stekta grisfötter och gud vet vad det kan finas för konstiga rätter!


I övrigt är det måndag och en ny dag på jobbet. Är trött som satan men det är nog ingen nyhet. Har även en hel del träningsvärk i bröstmusklerna och axlarna. Varför lär man sig aldrig att stretcha?

♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0