Morrn gott folk

Idag är det en seg tisdag men har förhoppningar om att det skall ändras och sluta som en bra dag. Skall träffa min PA idag och ta en gemensam lunch för att diskutera min jobbsituation. Är ärligt talat lite nervös då jag är rädd eller snarare för att jag inbillar mig att det skall vara till min nackdel. Detta är väl bara ett sätt för mig att förutse det värsta som kan hända. Men man vet ju aldrig helt 100% förens det är avklarat. Här får ni nog hålla tummarna för mig så hoppas jag att det skall gå bra.


I övrigt vet jag inte vad som händer idag. Pratade om att slipa den där hathyllan så den kan målas ett par gånger till så den blir vit och fin. Skulle behöva ta tag i min övningskörning och läsa teori då jag insåg här om dagen att mitt lämp går ut 2009-02-??.


I går gjorde vi/jag en fuling hemma. Vi bokade ännu en bastu tid och satt och gäste i lite mer än en timme direkt efter träningen. Dock var jag aningens rastlös och min mage bokstavligen skrek efter mat. Så det vart ganska så snabbt där efter en rask promenad hem och trycka magen full med mat för att stilla den.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det kommer gå bra med PA, jag vet inte vad du får dina tankar ifrån det handlar ju bara om oro från deras sida
och att dom vill reda ut detta så att du ska må bra på jobbet :D

2008-01-22 @ 08:47:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Håller tummarna för dig men precis som Nadja förstår jag inte var oron kommer ifrån.

2008-01-22 @ 09:43:25
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Håller tummarna för dig, klart det kommer gå bra :)

Väldans var du skämmer bort dig hemma med bastu, helt rätt :D ikväll blir det nog slappa för min del, kanske ett bad och fortsätta läsa min bok nu som jag garvat lagom åt...folk på tåget imorse undrade nog vem den trötta killen var som satt och skrattade åt sin bok :D

2008-01-22 @ 10:12:02
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0