Mätt och belåten

Har nyligen smällt i mig en matlåda fylld med pennepasta, kycking, soltorkade tomater, paprika, gurka, rödlök, ruccola och pinjenötter... Känner mig så där lagom mätt och belåten och funderar

på den där hemska länken Nadja skickade till mig förut som nästan fick mig att få paltkoma utan att ens ha ätit. 

Kika själva!


Hoppas även på att resterande del av dagen skall gå så där dundersnabbt så man kommer hem från jobbet och kan lägga sig ner och pusta ut lite. Har haft en "sjukling" hemma som haft/har inflammation i vaderna efter lite för hård träning och på tok för lite stretching. Så när jag kom hem i fredags kunde jag inte göra så mycket mer än att skratta åt min andre hälft som försökte "gå" genom att böja knäna lätt och ställa sig på tårna. Han rasade strax där på ihop och fick allt som oftast krypa för att ta sig dit han skulle. Så han hade fullt sjå med att ta sig omkring och skratta medan en annan fick försöka undvika att skratta för att inte få ont i magen. Idag får han i alla fall ner fötterna på marken men som jag förstod det stramar det fortfarande lite i vaderna.


Nu kallar jobbet på en igen efter lunchen så dags att vara duktig och först börja med att tid rapportera för förra veckan.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe den där salladen lät inte helt fel och jag tror den var lika stor som hamburgaren :D

2008-01-21 @ 12:51:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Lina

*halkar in av en slump* Fin blogg du har! Hoppas du haft en toppendag!

2008-01-22 @ 19:04:38
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0