Katalogspaning!

Då har min sk lunchdejt varit hemma en runda. Händer inte så ofta att vi sätter oss ner och äter. Men idag hände det och det känns så skönt. Tyvärr är aptiten inge vidare så vart tre gafflar mat "rikare". Bättre det än inget alls! Har dock ett hysteriskt socker sug så de där skumtomtarna som glömdes bort till jul ligger rätt pyrt till!!


Roligt nog fastnade jag mest för en cykel i  Halens-katalogen. Första tanken som dök upp var "Hur f*n kan man göra en så gräslig cykel?" Cirka två sekunder senare fick jag för mig att jag skulle ha den då man kanske, kanske får ha den ifred i mer än 3 veckor?!?


Hittade även lite kläder, vilket knappast är någon nyhet för någon att man som tjej gör när man tittar i kataloger/affärer/nätet etc.

   

1. Stretchtopp 179,90:-
2. Puffig kjol 149:-


 

Så mycket mer än detta kunde mina ögon inte hitta som skulle passa på min kropp. Men lite här och lite där brukar det oftast vara. Till slut skall man väl få i hopp en garderob med kläder också!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

De var ju jättefina gums :) Har du pratat med herrn i huset ang festen? :)

*kram*

2008-01-02 @ 16:28:18
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0