Första dagen på den nya veckan

Idag måste jag nog få börja känna mig lite stolt över mig själv och mitt "fläsk". Nu syftar jag INTE på Robert utan nu syftar jag på mina love-handels! Vi tog oss till gymmet och tog en timmes konditionsträning. Så en till stjärna i kanten till mig och hjärtat för att vi båda kommit igång med träningen inför satsningen till Beach 2008.


image138


Där efter vart det direkt en sväng till playa del solarium för att bättra på brännan.


Känns helt klart bra i kroppen av att ta tag i sig själv. Har under en tid känt mig som en vandrande hösäck men det skall det bli ändring på!


Fortfarande kluven till  hur jag skall göra med den där förbaskade kalendern så det får nog sovas på en natt till.


Jobbet idag sög ganska mycket hästballe idag! Jag bara väntar på att det skall hoppa små grodor ur min mun när jag inte längre klarar av att ta skit från de tre som gör min vardag på jobbet till en enda lång plåga. På ett sätt hoppas jag nästan att de små grodorna skall komma men en annan sida av mig tycker inte att det skall behöva gå så långt. Nåväl det löser sig väl så småningom när de tre vuxit till sig lite och slutar bete sig som barnrumpor.


I helgen hände en rätt kul grej också. Tänkte att jag skulle få sova ut på söndagen (vilket jag delvis gjorde) men kring kl 11 så gick det inte att ligga kvar längre i sängen så jag kliver upp och möter Robert som vart aningen besviken över att jag hoppat upp ur sängen. Han hade nämligen gått upp och börjat plocka fram frukost till oss både och skulle överraska mig med detta. Detta händer typ 1 gång vart annat år så det gäller ju att ta vara på tillfällena!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah vad duktig du är gums, själv ska jag och Mickis iväg imorgon och köra ett pass. (vad biffig Robert ser ut på bildenJag tycker du ska beställa kalendern, jag menar so what om du knappt skriver i den, den är ju snygg, right? :p

Hoppas du mår bra, puss och kram på dig

2008-01-14 @ 22:23:32
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

Tråkigt att dagen vart så tråkigt...men duktig du e som tränar iaf!! :D OM jag ändå vore så duktig hehe

2008-01-15 @ 11:10:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0