Bra start på morgonen

Kommer till jobbet och första mailet jag ser innehåller "Samtliga program ligger nere, Internet är även det ur funktion" Boven i dramat är lite skrattretande då det är ett "kärt" bolag som jag inte tycker särskilt mycket om.


I går kväll gjorde jag något som jag inte gjort på flera, flera år. Var ner till våran bastu och tog en välförtjänt avkoppling mellan kl 20.00 och 22.00. Så oerhört skönt var det och det vart ju knappast sämre av att jag fick massage heller. Dock är jag en sådan där som inte vill ha allt för varmt då jag inbillar mig att jag skall sluta andas eller nått åt det hållet. Så jag for som en gummiboll mellan bastun och duschen för att få svalka av mig. Kände och känner mig fortfarande som en överkokt spaghetti i kroppen. Men så otroligt bra som jag sovit i natt så känns det helt ok att vara lealös i kroppen.


image144


I morse var jag helt säker på att det skulle börja brinna i min plattång då den fräste, väste och luktade skumt om den. Så det är nog kanske dags att börja inse att jag får skaffa mig en ny då jag förmodligen böjt sladden lite för mycket vid ingången till själva tången. Jag vågar inte ens tänka på att stå utan plattång en enda dag. I hate krull!!!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, kan inte vara lätt att vara din plattång, den används ju väldigt mycket :)

Hoppas allt är bra med dig gums.

*krama om*

2008-01-21 @ 10:19:57
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Ohh skönt med bastu, vill oxå...får se vad som händer på kryssningen i helgen...kan bli både bad och bastu :)

Ta hand om dig, känner igen de där mailen på jobbet oxå :) kram.

2008-01-21 @ 10:41:54
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

Nä då får man vara lite grinig :p

Vi hade det jättebra, det var en lyckad fest :)

2008-01-21 @ 11:26:27
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0