Bilder från förr

              

1. En av alla kvällar då jag och Frida var ute och parta loss i min gammla hemstad Katrineholm.
2. Ute vid Katrineholms gård.
3. Taget borta vid kryptans gmmla industriområden. Fråga mig inte vad jag tittar på men tror det var en råtta som sprang förbi. Några kilo tyngre än idag på detta kort.
4. Mammas idolbild på mig och lillasyster.
5. En hytt fylld med alkisar! Detta skall då föreställa en av kryssningarna som mina gammla abetkollegor och jag var på.


Veronica


Kommentarer
Postat av: F R i D A

Du är väl inte vid Kholms Gård på bild #2..? Det ser ut som Djulö herrgård. Eller är jag helt vilse?!

2008-01-05 @ 22:35:05
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Nohadra

att partaja är kul;D

2008-01-06 @ 00:46:29
URL: http://nohadras.blogg.se
Postat av: Björn

Haha vilken stor bild du hade hittat från kryssen då :)

Bild två var riktigt snygg, jag skulle ut och fota porträtt idag för att förbereda lite inför ett bröllop/dop som jag ska fota i slutet på januari men bara svartvit film i kameran och snöoväder satte stop för det :(

2008-01-06 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0