Veronica rör om lite mer i grytan

Jag skulle nog ha blivit kock trotts allt... Skämt åt sido. Idag var jag på intervju och det kändes väl helt ok. Dock är jag lite kluven till en massa annat som rör sig kring jobb. Min fd "chef" kom och pratade med mig idag och frågade hur det hade gått och var väl lite smått oroad och berömde min riktiga chef för att han intog en sorts "faders gestalt" som han själv sa när vi satt och diskuterade jobb. Min fd "chef" vart genast glad och pratade om att sända tackkort och blommogram till honom. Lite kul är det hela men fan det tar på krafterna när man inte vet ut eller in kring vad som kommer att hända. Ibland önskar man att man var tankeläsare och kunde se in i framtiden. Man kanske skulle skaffa sig en spåkula och se vad man går för?!? Hahaha.


Igår köpte jag mig en cykel. Vart en skit fin vit/silvrig sak med ett blommotiv på ramen som helt klart föll mig i smaken rent designmässigt. Dock vet jag inte om det är punka på bakdäcket då det är helt tomt på luft och vi hittade ingen cykelpump när vi kom hem. Men med min tur så lär det knappast vara någon som pyst ventilen så man bara kan pumpa upp skiten.


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas verkligen allt löser sig för dig, det är inte en bra situation du har hamnat i :(

Om det nu skulle vara punka, går inte det på garantin?

2008-02-19 @ 12:00:59
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

Ja du vem rör inte om i grytan vid detta laget? här är de ju kaos ab efter dagens samtal med manpower hahahaha :D

2008-02-19 @ 12:11:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Du får väl meddela sen hur det gick med punkan :) lycka till.

Kram.

2008-02-19 @ 13:16:57
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

Men vad skönt att det börjar reda upp sig...kan ni ta jobbet om ni får det nu eller?

2008-02-19 @ 17:21:12
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0