Måndags kaos

Måndags morgonen började väl kanske inte allt för bra. Började med att jag fick flytta från min plats vilket egentlige var tänkt redan förra veckan iom att det kommer en ny tjej som börjar nu på fredag. Så packar mitt pick och pack och beger mig till mitt nya kontor. Lagom när jag hunnit ställa i ordning allt blir jag tillsagd att flytta mina grejer ytterligare en gång tillbaka till ursprungsplatsen. Detta pga att en annan kollega som varit sjukskriven dyker upp mer eller mindre oanmält och skall vara tillbaka på heltid och skall ha det kontoret. I och med att det är lite platsbrist här vet man ej vart man skall göra av mig efter torsdagen då både den "sjukskrivne" kollegan och den nya kollega är på plats. Jobba hemifrån kanske?


Lite skrattretande är det vilket även J och C tyckte när vi pratade om detta. Nåväl nu tänker jag inte ägna mer tid åt detta då blir jag ju bara mer knäpp än jag redan är.


Till Melodifestivalen... Vad hände egentligen? Allt som kunde gå fel gick fel. Visst jag hade nog tippat på att Amy skulle ha gått vidare på ett eller annat vis. Men hur F kunde man rösta fram herr oldie? Om melodifestivalen skall fortlöpa på detta vis då lägger jag nog ner detta helt. Att Sverige ligger bland de sämsta låtarna i Europa tycker jag inte är ett dugg förvånande. Resterande länder verkar iaf ha förstått att vi har bytt årtionde och melodifestivalen inte längre är schlager.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var tur att man inte tittade på melodifestivalen då :)

Kram på dig.

2008-02-11 @ 10:11:26
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

Hmm, trist att du ska bli runtflyttad sådär :( Jobba hemifrån låter ju nice annars :p

Håller med om att det är helt galet att stofilen gick vidare, både han och "låten" sög ju...

Jag har det rätt
bra just nu, sitter i soffan med en liten hund som sover i mitt knä :) hon verkafr trivas här iaf :)

Puss & Kram

2008-02-11 @ 10:11:31
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0