Lördag

Totalt värdelös har jag varit på att skriva i bloggen under en längre period. Skärpning! Igår tog jag mig en promenad till solariet i blåsten. Stundvis blåste det så pass mycket att det var svårt att andas. Väl framme vid solariet insåg jag att det även blåst så mycket att det såg ut som jag gått vild med kam och hårspray i huvet som en galning.


Idag skiner solen viket känns riktigt bra. Energin flödar i kroppen och en stark längtan efter sommaren sprider sig i hela kroppen. En känsla jag hoppas stannar kvar länge då jag känt mig negativ och inåtvänd under en period vilket kanske genomskådats i mina inlägg. Nu ska den glada positiva Veronica fram igen. En sk vårstädning av mig själv.


Idag vet jag inte vad som händer men det blir säkert bra. Till kvällen blir det väl Melodifestivalen och där efter en rulle.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Det är så underbart fint väder idag så ta en lång promenad och låt alla vårkänslorna komma. Det tänker nog jag göra i alla fall, kram.

2008-02-23 @ 11:13:34
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

Positiva vibbar istheshit...smitta av dig på mig? ;p

Hoppas du får en underbar helg, jag ska ut på vovve-promenix snart :)

Puss o kram

2008-02-23 @ 11:29:20
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

Klart du ska vara glad och lycklig, du har haft lite mkt runt omkring dig senaste tiden så de är inte konstigt att man inte är på topp! Du vet vart jag finns iaf om du behöver en paus *krama*

2008-02-23 @ 16:49:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Per

Vann rätt låtar då?
Faktum är att vi smådiggade Frida lite..
Annars hade jag hoppats på Eskobar men så bra var de inte..
BWO haaaatar jag :D

KRAAAAAAAM

2008-02-24 @ 01:27:31
Postat av: F R i D A

Åh, jag skulle också behöva sola... Men oooorka gå till solariet? *slöhög*

2008-02-25 @ 07:56:12
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0