Hur dum får man vara?

Jag gjorde årets (eller ja iaf månadens största tabbe). Som ni alla vet så har det varit löning och då brukar jag oftast samma dag betala mina/våra räkningar. Men av någon anledning fick jag inte tummen ur röven förens idag. Så fram med alla räkningar och så var det bara att gå lös på tangentbordet för att få in alla milslånga ocr-nummer. Cirka en minut efter att jag klickat på godkänn alla betalningar inser jag att det var en jävla massa pengar för en månad som inte innehåller så mycket räkningar... Spanar då givetvis på vad fan det var som kostade så mycket. Vad händer?! Joo i stället för att betala 215:- i mobilräkning så trycker jag dit med 2115:-. Här skall de inte nålas nej nej här i min familj är vi givmilda av oss!


För er som jobbar på kundtjänster eller har haft kontakt med dem vet nu hur snabbt det går att få tag på dem...*muttrar och mummlar en lång fin ramsa* Skall nog gå och trösta mig med lite Gossip Girl innan det hoppar fula grodor ur munnen på mig!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Aj då, det var ju mindre bra gums, hopas du kan få tillbaka pengarna snabbt.

2008-02-27 @ 07:11:08
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Per

Hade du haft Tele2 hade jag fixat det på ett par sekunder :D
Du vero, kolla din facebook vettja :DD

KRaaamen

2008-02-27 @ 13:21:51
Postat av: Veronica

Per: Haha, jag får helt enkelt byta då! Kikar på facebook när jag är på jobbet och läser dina smaskiga historier. Är ju nästan så jag är så där nyfiken så jag inte orkar vänta!! Kram

2008-02-28 @ 06:59:04
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0