När man är uppe med tuppen..

I morse "råkade" jag gå upp kl 05.00 då jag glömt att ändra om min väckarklocka från i måndags då Robert skulle vara på jobbet kl 07.00. Insåg inte att jag gått upp på tok för tidigt förens jag stapplat mig genom lägenheten och in i duschen. När jag ändå stod där halvblöt kändes det som att jag likväl kunde göra mig i ordning och sedan gå och däck ett tag i soffan innan det var dags att åka till jobbet.


När jag var så gott som iordninggjord kom jag på att jag var tvungen att maila ett dokument till min jobbmail från hemdatorn så på med dumburken. Råkade givetvis fastna med att slösurfa en liten stund och råkade glida in på

Shoeboks. Hittade dessa söta stövlar som jag mer än gärna skulle vilja ha i min "lilla" skosamling.



Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Dem tan-färgade var riktigt fina :) Dock kan jag inte gå i klackar så dem går bort för mig iaf :P Jag är i behov av ett par svarta skor att ha till jobbet, men alla snygga skor jag hittar är oftast tan-färgade, surt sa räven :P

2008-12-02 @ 15:27:14
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Björn

Haha tror nog att du förstod ;) haha.



Oki får kolla på den med Anna och böla lite i helgen då :)



Kram.

2008-12-03 @ 06:41:20
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0