Måndag kväll!

Sitter framför dumburken och jobbar.. Tänker "strejka" snart då det är dags för kvällens avsnitt av PB.


Har förresten dagdrömt mig bort i ett hus som egentligen inte så värst tilltalande men som enligt mig skulle kunna bli en riktig pärla med en hel del renovering och kärlek.


Rum: 4 rok

Boarea: 130 m²

Biarea: 55 m²

Tomt: 1 345 m², friköpt, Trädgårdstomt

Uppvärmning: Fjärrvärme

Pris: 1 675 000 SEK


Tyvärr verkar det inte gå att ladda upp bilderna så ni får nöja er med att titta här om det intresserade er. Utvändigt ser huset rätt sött ut. Men insidan var dock inte alls lika kul. Det som slog mig var att den gröna fondtapeten i det stora sovrummet är samma tapet som satt i vårat lillasovrum här. Likaså är den gul/orangea heltäckningsmattan samma som låg i vårt vardagsrum. Grrr LÄCKERT! Kanske finns det något hemligt budskap med tapeten och mattan?!

Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Det var sött på utsidan, som du sa. Men inuti var et ju förjävligt! Du kanske skulle sadla om och bli renoverare på heltid. ;) Jag är rena motsatsen så jag lär nog få anställa dig den dagen jag flyttar till hus. Haha! Kraaaaam

2008-12-16 @ 23:42:48
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0