Köpa hus?

Hittade ett hus igår när jag slösurfade. Det ligger kanske inte på ett ställe som jag dagdrömmer om att bo men det är helt ok område... Gillar kanske inte utsidan av huset så värst då jag dagdrömmer om ett putshus på två våningar med källare men inuti hade detta huset oerhört goda potentialer till att bli ett hus att trivas i.


Att det sedan hade en massa fördelar som en tomt på över 1000 kvm som var friköpt, fjärrvärmeanslutning, isolerat garage och larm är ju bara ett plus. Visst finns det en del att göra med tapeter, väggar, golv och framförallt köket. Men badrummen är ju redan fixade och helt klart ok enligt mig. Visst är väl kanske inte så förtjust i badrummet/relaxavdelningen/tvättstugans färgval på kakel o klinkers men det funkar ju!




Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Det såg ju jättemysigt ut!

2009-01-03 @ 23:18:09
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0