29 December

Första dagen tillbaka på arbetet efter en ganska så skapligt lugn och skön julledighet.  


I jul har familjen varit över och det var skapligt lugnt men med vissa inslag av det där klassiska julstressandet. Maten var helt klart i bättre mängd än övriga år då man fått äta julmat i flera dagar för att slippa slänga. Mycket julgodis... men det hör väl till?!? Och sedan spelades det ju givetvis Från A-Ö.


Har haft besök av Teddy och Lotta från Helsingborg vilket var oerhört kul då vi inte setts på ett tag. Lotta var på tjocken vilket jag tyckte var oerhört kul! Så fick se lite bilder från ultraljudet och så en massa bilder från deras nybyggda hus som de snart skall få flytt in i. Riktigt fint var det och köket var precis så där som jag själv skulle vilja ha det.


Känns helt ok att vara tillbaka på jobbet idag efter en mindre ångestattack igår kväll...Känner mig relativt pigg även om en sovmorgon till i sängen inte hade skadat!


Dagens jag...


Humör: Lugn som en filbunke.

Gjort: Tagit mig upp ur sängen, hämtat tvätten i tvättstugan, kommit till jobbet, gjort felanmälan och skrotat det sista.
Planer: Har inga skaffade än så länge... Tips?

Ser på: Datorskärmen och buskaget utanför fönstret.

Lyssnar på: Tiësto Feat. JES - Everything och mumlet av kollegorna runt omkring.

Läser: Arbetspapper och mail.
Dricker: Ingenting alls... Kanske dags att hämta lite nytt vatten?!

Äter: Till frukost blev det ett par chips, julmust och apelsinjuice. Kändes ju kanske inte så där super bra men det stod ju så lämpligt där i köket... Usch hemska människa man är! Efter nyår... =)

Bästa: Att det snart är lite mer ledighet på gång.

Sämsta: Bristen av ord...
Väder: Kallt och lite frost på backen!


♥ Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Tack, gumman! =) blir glad

Hur var julen? Krampuss

2008-12-30 @ 08:18:54
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0