Morgonen började bra?

Brandlarmet gick och alla såg så där måttligt vilsna ut. Folk gick ut och ställde sig på sina uppsamlingsplatser och väntade duktigt. Dock försvann Nadja i mängden och jag förstod inte vart fasiken hon tagit vägen men misstänkte att hon satt kvar eller var på baksidan av huset. Vi fick höra ganska snabbt att det var ett larm i en lokal som gått av men utan fara för brand. Själv stod jag och väntade på att lite brandmän skulle dyka upp men så kul skulle vi tydligen inte få ha det idag! Nej usch så jag skriver!


Sitter för närvarande och fixar och trixar med lite ändringar och fnular på lite tester som skall genomföras under mötet i em. Skulle även behöva avsätta lite tid för att testa orderändringar och förhoppningsvis kan jag göra detta under em på mötet men det visar sig.


Dagdrömmer om mat och sådant där som innehåller socker som jag inte ska stoppa i magen. Fick världens tok ångest här om dagen när jag spana på mig själv i spegeln. Mina ben och min röv ser helt gigantisk ut! Nått har gått galet fel med mina matvanor och det hjälpte ju inte precis när man försökte komma i ett par gamla jeans som inte längre vill passa. Blahhh! Nej nu får det vara slut på det där fuskandet och slarvandet. Man verkar ju inte längre kunna äta allt möjligt utan att de extra kilona hoppar på en.


Var nere på stan igår och gjorde lite kap. Köpte lite strumpbyxor och "springa-hemma-i-boxers". Hittade även ett par oljelampor som jag starkt funderar på att införskaffa till balkongen. Kostade 219:- och 329:- om jag inte mins helt fel. Dock hade jag velat ha dem i svart (som inte finns alls). Så funderar på om man kanske kan spraya dem svarta? Här är dem i alla fall.


image225


Och då jag haft problem med datorn har jag inte kunnat posta detta inlägg förens nu.. Så vi har hunnit med ett andra brandlarm nyligen. Inga brandmän denna gången heller... Jaja vi fick en massa sol och så fick vi träffa en gammal kollega som var på besök.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

DOm där är så snygga! Och vart är dom snygga barndmännen? Kan inte du ställa upp svettig och lättklädd? *asg*

2008-04-29 @ 11:56:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Brandmän är inte helt fel :p men tyvärr brukar de inte se riktigt ut som man vill att de ska...många gubbs, och de vill man inte se halvnakna och svettiga *flina* så det kanske var bra att det inte kom några?

2008-04-29 @ 12:02:52
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Det är bara det vanliga på företaget, du vet ju hur det är som har jobbat där :)

2008-04-29 @ 18:54:11
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Elin

Grymt skoj :) Hur går det med övertalningen då? :D

2008-04-29 @ 20:15:07
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Oscar

Haha ja den rosa bulan lär ja nog köra med själv haha den var snygg faktiskt som fan. Ska väl ladda upp nån bild men får den inte förens 10 maj suck. O inte fan kan man åka hojj till jobbet heller fast sugen på ta den i morrn faktiskt var ju rätt varmt ikväll när ja åkte hem.

Hur går det själv då på jobbet o så?
Så trött på jobba så de finns inte!

2008-04-29 @ 21:54:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/378
Postat av: Jessica

Att ni inte lockade ut de som satt i bilen då?

2008-04-30 @ 10:51:18
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Oscar

Hehe japp skojj o sticka ut lite även om det inte är så manligt med en rosa kruka men fan va snygg den är !
Nej jobbat kväll
idag och ska jobba i morgon så ingen hojj här inte och det regnade faktiskt när ja åkte hem så tur var väl de var lite sugen på ta den faktiskt.
Ska nog bara vara hemma min bror har sin kompis över från sthlm sen ska man ju upp o jobba som sagt i morgon. Men sen blire full rulle hela helgen ska bli kul :)

Själv då? ut o titta på nå eldar?

2008-04-30 @ 21:31:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/378

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0