Jag dör av skratt...

Då en "kollega" inte hade med sig en mobilladdare så bad "it" mig om att få låna min ett tag och då jag inte hade någon större lust att krypa under bordet och plocka loss den så frågade jag om det inte var ok om "it" la den hos mig ett tag. Sagt o gjort. Vad händer? Telefonen börjar givetvis att ringa och här sitter jag skrattandes åt ringsignalen för mig själv i ett mer eller mindre tomt kontorslandskap medan "Växeln they may be prostitute, växeln they may be prostitute..."  rullar om och om igen.


Vad är det med dessa ringsignaler egentligen? Vad får folk att välja just den signalen eller till och med de ringsignalerna de har?

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, roligt :)

Miss u babe!

Puss & Kram

2008-04-04 @ 10:20:25
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Haha vissa har det bra roligt :)

2008-04-06 @ 12:58:44
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0