Glad

Ja idag är jag efter lite om och men extremt glad. Nu under kvällen så hörde en vän av sig via msn. Har varit väldigt orolig över att något hänt honom men har inte velat tränga mig på via samtal så sände ett sms men fick inge svar. Att vi inte hörs av via telefon/sms/msn under en längre tid har nog aldrig hänt men va fan man vet ju aldrig heller. Det som gjorde mig orolig är dels det att han inte hört av sig och dels för att han åkt iväg till Thailand. Han skulle vara borta i två veckor och det var väl lite därför jag oroade mig då det gått nästan 4 veckor nu sedan dess.


Han dök i alla fall upp på msn för en stund sedan och skrev att jag skulle förmodligen döda honom om han sa vart han var. Efter lite om och men så kröp det fram att han fortfarande var utomlands och hade inte sett mitt mess. Han berättade också att det hänt en massa saker som han inte hade tid med att berätta över msn. Men vi skulle ta en fika någon dag framöver när han är hemma igen och så kommer jag att kräva en husesyn då han flyttade precis innan han åkte.


Så nu pustar jag ut och känner mig lättat över att allt är ok med min kära vän Marcus! Jag får nog ta och sluta vara så överbeskyddande och orolig.


I morgon är det dessutom torsdag och om allt går som planerat så kommer Jessie komma hit efter jobbet för en shopping med lilla mig!


Så hur ska jag kunna vara deprimerad när det finns så mycket att glädjas åt?!

Smile! För det tänker jag göra resten av kvällen o förmodligen resten av morgondagen!


image201




Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaha, imorgon då...jag slutar ju 16.30 och åker direkt från TC, jag ringer dig under dagen för att kolla av läget :)

Kul att se att du är så glad sötis :)

*krama*

2008-04-09 @ 20:28:56
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Jessica

*längtar också*

2008-04-10 @ 09:52:20
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

Bra tips du kom med i andra bloggen ;-) Dock är The Rose redan bestämd sen låååångt tillaka då vi båda älskar den låten *ler*

2008-04-10 @ 14:39:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0