Söndags morgon

Japp då är man ganska så nyvaken och känner sig lite så där yr trotts att man sovit till kl 14.20. Mysbyxorna är på och dagen känns faktiskt helt ok trotts att jag sovit bort en hel del av den. Drömmarna under natten var kanske inte av den mest trevliga kvalisorten men som tur va är det ju bara drömmar!


Gårdagen spenderade vi mestadels hemma men gick över till Nadja för att fira henne. Kusin Frida var även över och pinsamt nog måste jag säga att jag inte kände igen henne först när vi klev in genom dörren. Frida sprang som snabbast förbi jagandes kisse i full galopp. Japp, jag är sämst jag erkänner! Sedan följde vi med gänget ut och hamnade på Lotus. Man kände sig lite gammal då flertalet av folket som var inne var 18 år. Men va fasiken vi var bara där för att ha kul med folket vi kom med och det tyckte jag att jag upplevde även om det inte vart så värst mycket dansande för min del denna gång. Stötte även på Katarina en gammal klasskompis och vän till mig. Ett kärt återseende måste jag säga!


Hjärtat hade slösurfat lite på morgonen och vart inne på Elfa´s hemsida för att spana lite efter bra lösningar på skjutdörrarna vi skall beställa efter till hallen. Det som redan är bestämt är att det skall vara tre dörrar varav den i mitten skall vara med fyllning av glas och resterande två skall vara vit fyllning. Vi har ej bestämt oss för vilken profil dörrarna skall ha men något åt det silvriga hållet är det vi är ute efter.


Sen är det dags för Hem och Villa mässan 4-7 oktober kommer den att äga rum på Stockholmsmässan. Mässan har drygt 350 utställande företag. Parallellt arrangeras både Digital Home och inrednings- och designmässan hem 2007. Detta är något som bara är ett måste för mig och det känns extra kul att åka nu när vi är igång med renovering hemma. Dock fick jag en stark magkänsla av att jag kommer hitta klinkers till hallen som jag hellre vill ha än det vi bestämt oss för nu. Ett beteende som är typiskt mig! Aldrig nöjd och hittar alltid nya saker som är bättre. Kanske en indikation på att jag är lättlurad av marknadsföring eller bara en bekräftelse på att jag är beroende av inrednings prylar?!


En galen idé jag fick nu av att bara slösurfa är att hitta en bra bild på ett fotavtryck eller helt enkelt göra ett själv och sedan måla upp detta rätt skapligt stort på en av väggarna ute i hallen. Tror detta kan bli rätt ballt men det får nog fortfarande var i idé stadiet. Skall nog sätta mig mer och skissa lite på hallen och se om jag kommer fram till något vettigt. En annan tanke som slagit mig är att måla väggarna i en betong aktig nyans men då måste vi nog välja svart klinkers annars blir det kaka på kaka.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe ja du, alla säger att folket var så ungt men jag var väl så på lyste för jag märkte inte va de var för folk där inne?! *asg*

2007-09-10 @ 08:57:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Komsi komsi, kissen... *jagar in i sovrummet*

2007-09-12 @ 22:50:56
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0