Idol

Så där då har Nadja smittat ner mig med If Only You med Danny Feat. Therese. Spelar den om och om igen, tror den har något sorts beroendeframkallande i sig!


Ikväll är det dags för ännu ett avsnitt av Idol uttagningen. Detta är något som jag tycker är så hysteriskt kul att titta på så kan bara inte missa det. En lite rolig incident innan vi går vidare i detta ämne var att jag under gårdagen jobbade och kunde inte komma ifrån... Så frågade snällt min kära sambo om han inte kunde spela in det. Rar som han är spelar han in programmet. Framåt småtimmarna säter vi på det inspelade Idol och just när det började komma intressanta personer som faktiskt kan sjunga och precis skulle till att sjunga så klickar det bara till och den inspelningsbara dvd'n spottar ut oss till det som sänds på tv'n. Jahapp. Så mycket var det för det Idol! Älsklingen måste ha kommit åt knappen och stängt av det precis när något spännande skulle ske. Så de sista 10-15 minuterna missade jag under gårdagen.


I kväll hoppas jag på att det kommer än mer folk som inte har någon som helst koll på hur dåligt de sjunger. Hoppas även på att få höra/se någon som är så där grymt bra på att sjunga som får en att tappa hakan. Personen jag jag hängt upp mig på i år måste nog vara den utländska killen som gled in i sina solbrillor och hade en silvrig stjärna på vänster sida av sin tröja/jacka och körde X antal låtar ihop mixade och trodde han var världens grymmaste! Vet inte hur länge jag setat och skrattat åt honom, men no time to be evil. Krävs säkert en hel del mod att göra något sådant! Skulle själv aldrig någonsin göra något liknande. Dock kanske för att jag sjunger som en strypt fågel?!


Som vanligt när jag slösurfar så råkar man slinta in på någon sådan där inrednings sida och mitt senaste besök blev på formodesign och där hittade jag en oljelampa som jag tycker är otroligt snygg. Enkel och stilren precis som jag gillar det. Kan man få för mycket av alla slags ljus? Jag har aldrig varit en sådan person som gillat stark belysning. Så här följer en bild på mitt senaste ögongodis i inredningsvärlden.

image46


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag åker hem idag, sen ska jag nog bli kvar i Kungsör ett tag :) *krama*

2007-09-07 @ 08:49:40
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

Haha Anders var ju bäst me sina mixar. *sjunger* Infooormer..bla blabla aaa licki booom booom booom

2007-09-07 @ 11:57:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0