Förnyande av garderob på många olika vis

Igår var det Stockholm som gällde. Lite möten och en del jobb som följd blev det. På vägen hem hade Nadja högläsning av dejting annonser från en av Stockholms alla gratistidningar. En del var mer skrattretande än andra. Väl hemma tok slocknade jag direkt i soffan. Under tiden hade hjärtat gått iväg och tränat och jag tror tom han diskat?!? Kl 22.00 eller strax där efter väckte han mig och tyckte jag skulle krypa ner i sängen och fortsätta sova. Kanske inte låter så där jätte farligt men var hemma vid ca 17.20 så det var ju ett par timmar man sovit!


Här om dagen rev vi ur allt i garderoberna i hallen. Inte kunde jag ana i min vildaste fantasi att det fanns så mycket skit i dem. Så nu skall det även rensas så man kan kasta bort saker man inte behöver. Skall bli så himla skönt att få slå sönder dem och börja på den nya hallen.


Det här med övningskörning och körkort borde väl också vara nått som är på tapeten snart för min del. Jag bara känner att jag saknar motivation och tid men jag antar att det är dåliga ursäkter. Egentligen klarar jag mig fint utan körkort men skulle på ett annat sätt vara skönt att kunna ta sig fram efter egen förmåga. Kanske skulle då en sådan liten "skalbagge" passa mig? Dock vet jag inte vad plånboken tycker om den.


image48


Har också hittat en del kläder jag skulle vilja beställa efter från H&M. Finns även en del smycken och ett par skor som skulle passa bra till.


image49


Har fått spendera lunchen med min R och det vart sallad för oss båda. En hel del skratt med hans kollegor om diverse "arbets problem" och hur tokiga vi tjejer kan bli när vi ser nya kläder, skor och väskor.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

ja de där med bilar är ju en kul grej, men ja vette fan om du lyckas få en skalbagge bil ;) den vita tröjan påminner om den jag har på mig idag ;)

2007-09-12 @ 14:27:03
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Det är en gammal klasskompis från Ellwynska som ska ha bäbis nu i dagarna.

2007-09-12 @ 21:53:58
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0