Down town

Är det någon som funderat på den dansande kängurun i reklamen för Happy Bing? Det är något som är riktigt creepy med den och det får mig att rysa i hela kroppen av obehag. Det är inte ofta reklam har en sådan inverkan på mig men usch vad jag avskyr den reklamsnutten.


Efter jobbet idag tog jag en sväng nere på stan och skulle egentligen bara titta efter något gent emot att jag ständigt är trött. Nadja hade tidigare under dagen tipsat mig om en hälsokostbutik och om Rosenrot. Jag har aldrig varit särskilt mycket för läkemedel och än mindre naturläkemedel. Men efter lite tvekande bestämde jag mig för att ge det en chans och till min stora förvåning så fick jag ett svar från personen som stod som biträde i butiken att min trötthet och nedstämdhet förmodligen berodde på min sjukdom och när hon förklarade lät allt så logiskt. Jag blev mäkta förvånad över att jag inte tänkt längre själv då jag visste om allt hon berättade. Eventuellt kommer en läkare behöva uppsökas om det ej ger någon effekt med detta naturläkemedel men det återstår att se.


Nere på stan fick jag även för mig att jag bara skulle titta på skor och vad händer? Jag kommer hem med ett par stövlar. Gick även in i ytterligare en skobutik och får syn på att de har världens snyggaste Donna Donna pumps och så hittade jag även ett par ännu snyggare stövlar från märket 1to3. Har aldrig hört talas om sistnämnda märke men detta är tydligen ett företag från Spannien och de har ett rätt kul sätt att beskriva sina skor.


"You are a world of sensations. A reality where glamour is a fundamental part of day and night. You're sensual, fascinating, provocative...you shine. You enjoy being an object of desire, weaving around you a sophisticated aura that tempts and attracts.


You're an undiscovered paradise. A dream. A promise. One of the main examples of the new seduction. You are 1to3. "


Detta är skor jag tror att Jessie skulle tycka om minst lika mycket som jag gör. På tal om det måste jag ta en sväng om till Köping för att spana in den där butiken Jessie pratat mycket om och som jag lovat att vi skall besöka.


Något jag hemskt gärna skulle vilja göra om inte allt för länge är att åka till min gamla arbetsplats och hälsa på mina gamla kollegor då jag saknar dem enormt mycket. Alla tokiga historier och alla pratstunder. Ni är verkligen ett gäng nötter som är helt underbara att umgås med!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Men du kan ju inte blogga och inte lägga upp bilder på skorna jue!! =))) Naturläkemedel is tha shit!

2007-09-28 @ 08:32:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Du då får du faktist planera in en resa när jag och tango-tony är i Kungsör, annars blir jag lite ledsen i ögat.

2007-09-28 @ 10:21:06
Postat av: Veronica

Björn: Tango-Tony? Haha vad har jag nu missat? Men klart detta besök skall bli när så många som möjligt av er finns på plats. Men både du och Tonyboy jobbar väl dag fortf? Är väl bara Jessie och Per som jobbar oregelbundet?

2007-09-28 @ 11:06:14
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Jessica

Hehe, ska kolla in skorna.
Jaaaa, nu får du allt ta och komma hit *stampa med fötterna och puta med underläppen*
Skulle vara skoj att se dig på jobbet :)
Per jobbar dag men jag gör inte det hela tiden.
*kram*

2007-09-28 @ 17:33:05
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0