Vinterskor och ny garderob

Jag har börjat oroa mig inför vintern som komma skall. Och framför allt vad jag skall hitta på att ha på mig om fossingarna. Att idag hitta något som är varmfodrat och tätt som dessutom är snyggt är något som jag personligen finner svårt som attan. Jag har hitintills köpt mig 3 par skor under en tid. Två av dem är i mocka och det säger ju sig självt att det blir svårt att hålla fossingarna i torrt skick med dessa. De sista paret är ett par pumps och det kan väl fungera så länge det inte tänker bli skyhöga snövallar, en massa vatten eller än värre snömodd. Så har spanat runt lite på nätet och konstaterat att den enda som är varmt nog för att inte få blåa tår är moonboots. Och hur snygga är de från en skala mellan 1-10? Visst kanske jätte ballt i skidbacken och på after skin men annars så tror jag att jag skippar dem så långt det går.


image49


Hittade dock ett par stövlar på Scorett för en billig peng så kanske skall man satsa på dessa då de var i skinn. Då får man bara se till att dränka skorna med sådant där spray tjosan som skall hålla det blöta borta.


image50


Hittade även dessa mormors stövlar som kan vara intressanta. Tycker snörena är grymt snygga och kan lätt bytas ut mot annan nyans och skaffa en lite annan look på samma sko.




Och så dessa pumps som jag uppenbarligen bara inte kan låta bli att titta på... Även dem från Scorett.




Skulle även vara kul att hitta något stickat till överkroppen som inte alla andra redan bör på sin kropp. Har ju min slitna gamla stickade tröja från BikBok. Men nej nu får det nog vara dags för en uppdatering av min vintergarderob.  

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Mkt mkt skor.. men dom skorna du brukar ha på dig här på jobbet kommer du ju fan halka runt i eftersom dom är plana undertill! Du får köpa pumps med grövre sulor iaf *skrattar* =))) Du får köpa UGGS så fula men jag gissar på sååååå sköna hihi

2007-10-09 @ 08:12:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Ohhh skooooor *dregla*

2007-10-09 @ 17:57:49
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Lollo

Hmm, tänkte bara säga att dom stövlarna från Scorett är inte i skinn..

2007-11-29 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0