Trött

Är det meningen att man skall vara så här jävla aptrött? Har proppat i mig mina tabletter men tycker inte jag fått någon "önskad effekt" jag har ätit frukost den senaste tiden för att komma i balans men nej idag går det bara inte att vara pigg.


I helgen har det varit tapetsering av hallen. Min far är nog inte så där värt vidare super lycklig på mig då jag alltid väljer tapeter med mönsterpassning. Till råga på detta hade jag även valt en tapet som saknade några klara riktlinjer för hur den skulle sitta ihop lodrät och vågrät. Tapeten består av små fyrkanter som saknar raka linjer eller ja en del var raka... Sen var det ingen sådan där easy up tapet heller. Och som om detta inte vore pricken över i så skulle denna tapet sättas upp på en vägg där det både fanns ett element och el-skåp. Tänk vad man får stå ut med som förälder ibland. Resultatet vart i alla fall lyckat och bilder kommer inom kort.


I helgen insåg jag även att jag helt och hållet missat att Dj Tiësto skall ha en konsert inom kort. Hur kan jag ha missat detta?!? Nu är det väl inte ens någon idé att försöka få biljetter till detta evenemang och tiden finns väl säkerligen inte ens för att åka och se det heller.


Har även sett reklam på tv att PB kommer börja inom kort dock inte enligt det datum jag tidigare skrivit om. Blir lätt besviken på att det skall dra ut på tiden innan serien börjar sändas igen.

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0