Stockholm by night!

Här sitter man i Stockholm mitt i natten och skriver ett inlägg för att någon där ute förhoppningsvis skall läsa. Ute är trafiken måttligt kraftig fortfarande och man behöver trots höstmörkret inte vara rädd för att det skall vara mörkt då Stockholms nattrafik rusar förbi utanför mitt fönster.


Och mer än så han jag inte skriva förens mitt hjärta ringer upp mig för andra gången under kvällen. Vårat första samtal bestod av en massa "mmmm" och "jaaaa". Men så ringer han igen och verkligen kastar ur sig "Jag saaaaaaaaknar dig såååå". Detta händer inte ofta att han säger sådana där saker som berör djupt men detta lyckades han ro hem alldeles galant!


Dagen började tidigt med en bilresa med Nadja. Vi skippade allsången för att skona hennes ruta men fick däremot vara med om en börnis innan vi ens kommit utanför stan.


Väl i Stockholm möttes vi upp av en massa tester och stundvis förvirrade människor. Men även detta redde ut sig under dagen. Fick även ett socker intag idag som inte alls var besäknat. Fick en mega stor skål med godis och en massa dricka.


Något senare var det dags att dra sig mot hotellet i Upplands Väsby och man kan väl säga som så att vi valde lite fel väg trotts att vi var helt bombis på att vi var helt rätt ute. Vi konstaterade efter ett tag att vägen inte ledde oss mot önskad destination så vi fick ringa efter assistans/vägvisnings instruktioner. Det visade sig efter ytterligare en stunds åkande att skyltandet i Stockholm kan skilja sig beroende på om man åker ut från Stockholm eller in mot Stockholm. Men efter ett par minuters mer åkande och en hel del skratt hittade vi vår destination.


Vart inte riktigt som jag skrivit i tidigare inlägg. Ingen träning och inget bubblande. Men det återstår en dag i morgon då vi utlovats eskort till och från hotellet för att komma rätt. Så under morgondagen kanske det blir bubbel och träning om inte annat kan vi ju alltid lyckas roa oss med en massa prat i lobbybaren med chefen.


Men nu är det nog dags för lite sömn så man orkar upp i morgon och äta den fantastiskt goda hotellfrukosten som man bara inte an få nog av! Sov gott mina läsare!


Ett speciellt tack till Nadja  som lyckats göra min dag på mer än ett sätt.


Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha kul att läsa va du skriver ;-) verkligen en lyckad dag hahah

2007-10-03 @ 10:38:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0