Muschi muschi

I morgon bär det av till Stockholm för arbete och kommer tillbringa några nätter på Scandic Upplands Väsby. Som tur va har jag Nadja  vid min sida och vi fick för oss att vara lite hurtbulliga under morgondagen efter arbetet. Hotellet har nämligen ett gym och en jacuzzi som tänkte tillbringa lite tid åt efter en välförtjänt middag. Så det blir väl att ta ett träningspass och sen lite avslappning i das jacuzzi.


Dag nummer två blir nog till att spendera nere i baren och dricka lite strawberry daiquiri eller något annat småmumsigt.


image48

Har varit så där lagom slarvig med mina kapslar och inte tagit dem på två dagar och jag måste erkänna att jag känner mig jävligt trött och seg. Så skall genast skärpa mig och ta 3 stycken när jag kommer hem från jobbet annars kommer jag vara helt död efter denna vecka.


Lägesrapporten hemma i hallen lyder: KAOS! Lite mer detaljerat så är nu samtliga väggar spacklade och hälften av dem har även fått på sig en väv som skall förhindra sprickor och annat smått och gott. Både jag och Robert är lite smått nerviga inför golv valet då vi hittat ytterligare ett  golv vi vill ha. Fick veta av killen som skall lägga golvet att det fanns en butik som nyligen öppnat i stan som har en jätte bra utställning så åkte dit under föregående vecka för att titta. Fick även med oss en katalog med en massa spännande lösningar. Som om detta inte skulle vara nog så skall vi på villa och hem mässan nu på lördag och där vet jag att jag kommer hitta en massa fint. Tänk om man kunde radera denna lilla grej i huvudet som gör att man får beslutsångest.


Igår kväll kikade jag och hjärtat på Mr Bean´s Holiday. Den var ingen jätte höjdare men helt klart en film i sann Mr Bean anda med en hel del skratt. Men i genren humor filmer så finns det nog inget som slagit Eurotrip. Detta är en typisk Veronica film där jag i flera dagar efteråt kan gå och skratta åt incidenter och kommentarer i filmen.

♥ Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du och jag på hotellet kommer bli så kul =)) *skrattar* Men som sagt vi äter frulle innan dom andra om jag så måste gå upp tidigt för att sen gå och lägga mig igen hahaha!! Och du...Mr Bean var ju AP roligt inte bara sådär men så älskar jag Mr Bean oxå hihi

2007-10-01 @ 15:03:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Hehe, säger bara "scusi" (upprepade gånger) hihi
*kram*

2007-10-01 @ 20:13:58
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: F R i D A

Miscusi miscusi! =D

2007-10-01 @ 21:03:03
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Nadja

tack själv och hoppas du kan somna :D jag kollar på femman och ska ringa noak snart hihi jag ringer dig imorgon strax innan halvåtta :)

2007-10-02 @ 22:32:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0