Jag har blivit utmanad!

Här är reglerna:


1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Mina 7 sanningar:


1. Är envis som en oxe och ger mig inte förens något är bevisat till motsatsen.
2. Har svårt att tro att folk menar väl.
3. Är oerhört dålig på att höra av mig till folk som jag bryr mig om och inte vill tappa kontakten med.
4. Köper med stor sannolikhet med mig något onyttigt när jag går och handlar hungrig.
5. Älskar min sambo även fast jag ibland vill kasta honom över balkongen.
6. Känner mig vilsen rätt ofta.
7. Tänker alldeles för mycket på saker som hänt i mitt förflutna som alla gånger inte varit så bra.


Frida, Jessie, Björn, Oscar... Japp, ja förlorade jag har inte ens sju vänner. Haha tragiskt! Men ni fick i alla fall 7 sanningar.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha du var ju bra rolig, tack för ett got skratt på fredags morgonen! =)

2007-10-26 @ 08:50:27
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Hmm orka utmaningar, och så har du inte hört av dig ;)

1. Jag är bäst.
2. Älskar franska filmer.
3. Skulle gärna leva i en svartvit värld.
4. Lever i nuet.
5. Politisk ointresserad.
6. Dagdrömmare.
7. Hmm nu blev det svårt, jävligt snygg? :P

Kram på dig.

2007-10-29 @ 17:48:04
URL: http://storfiskare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0