Golv och **********

Idag vart det klart. Alla papper är påskrivna inför läggningen av golvet i hallen. I morgon stövlar det in en kar som skall lägga flytspackel i hela hallen. Förhoppningsvis är det så pass torrt att man kan gå på det när man kommer hem från jobbet. Tänkte gardera mig för säkerhetsskull och kika om det finns någon tvättid direkt efter jobbet i morgon. Eller skall man ta en solarietid kanske? Måste ju erkänna att sistnämna lät mest lockande. Eller kanske skall man vara så duktig att man tar sig ner till gymmet? På fredag blir själva golvläggningen och fogningen klar.


Kan inte sluta tänka på **********, har velat göra det under en längre period. Känner mig för feg och vet inte riktigt hur jag vill ställa mig till det. Att det sedan kostar en slant gör ju inte saken mer enkel att ta ställning till. Jag vet ärligt talat inte vad man skall tycka och tänka. En vän har berättat hur han sett på saken med egna ögon och visst kan det väl gå fel också. Antar att det gäller att komma över sina rädslor och faktiskt ta ett beslut och börja spara.

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0