Äntligen!

Äntligen är vi hemma och jag känner mig trygg och är helt matt i kroppen. Under gårdagen var vi hos min kära mor och hos Frida. Kvällen var trevlig och vi lagade lite mat och pratade en del om allt och inget.

Helt klart en trevlig kväll tack vare Frida!


Var dock lite orolig över hur mor mådde då hon fått ett njurstensanfall så kunde inte riktigt koppla av under dagen/kvällen. Hade svårt att sova dels pga. oro för mammsen och dels för att jag och Robert delade en 120 säng med ett täcke. Behöver jag ens säga att det enbart kan sluta i katastrof? Efter ca 10 min så låg han inlindad som en liten korv i täcket och där låg jag utan och frös bokstavligen röven av mig! Nåväl jag kan inget annat säga än att det varit en helt ok helg med lagom mycket vila och lagom mycket liv och rörelse.


Något trist som dock hänt är att systers vän blev påkörd av en bil och ligger nu på sjukhus med punkterade lungor, hjärnskakning och en hel del blåmärken och skrapsår. Den jävla idioten som körde på henne smet dessutom från platsen... Jag kommer aldrig förstå mig på hur folk kan göra något sådant. Det är sådana här saker som får en att uppskatta varje dag man fortfarande kan andas, gå, prata etc.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas hon mår bra snart. Idioter finns överallt tydligen...

2007-10-26 @ 23:02:23
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0