Just be

Har varit och rensat skallen på gymmet då det inte riktigt känns ok i kroppen och knoppen idag. Har haft ett riktigt pissigt humör idag på jobbet och känt mig så där måttligt elak utan att det varit min mening.


Känner mig smått kluven till hur jag skall ställa mig till allt som händer just nu runt omkring. Som den evige funderaren och den störste grubblaren gör allt tänkande inte saken bättre. Det som "stör" mig just nu är att inte veta vad som händer om ca 2½ vecka. Jag vet inte om det blir förlängning (vilket jag inte tror), jag vet inte om jag vill tycka att det är ok att gå på A-kassa... Visst det vore väl "skönt" för då får jag tid att försöka fixa det där såkallade körkortet. Då finns det verkligen inga ursäkter att inte sätta sig ner och plöja teori och skriva in sig på bilskola för första gången. Jag är ju trotts allt 23 år och står utan körkort! Men en annan sida av mig vill arbeta. Jag vill få den där känslan av att känna sig duktig och behövd och den får jag inte av att gå hemma. Visst vet jag att allt löser sig så småningom men jag gillar inte att ha saker oplanerat. Vill ha ordning och reda!


Nåväl träna har jag i alla fall gjort idag. Kändes helt klart att det var ett tag sedan man rörde på fläsket då jag höll på att avlida efter ca 10 min på crosstrainern. Normalt sett brukar jag stå allt mellan 20-60 min beroende på om det är för uppvärmning eller om det är för att öka min så kallade kondition. Tokigt mycket folk var det och en sådan där lite halvsnuskig/sunkig luft i hela lokalen. Tisdagar är ingen hit att träna då det ofta är rätt mycket folk men vad gör man inte när man behöver rensa skallen lite?


Idag har jag även haft hunnit småskriva med ett par av mina gamla arbetskollegor. De är som ett gäng lyckopiller med en humornivå som är lika dålig som jag är på att stava. Jag saknar er verkligen så oerhört mycket! Ni är verkligen ett gäng nötter jag inte kommer att glömma. När jobbet och allt är slut så lovar jag att jag kommer att dyka upp och hälsa på. Kanske kan vi ordna så alla kommer ifrån och kan äta en bit mat. Kanske lite Mekong? Vem vet kanske beslutar jag att komma tillbaka och jobba med er ett tag?! Ja jag vet inte men en sak är säker, mitt nylle kommer ni se om inte allt för länge!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Per

HEJ! :)
Sorry att jag inte hoppade in på MSN idag, jag försöker sköta mig till skillnad från mina kollegor :)
En sak är säkert, vi längtar så in i helvete efter att se ditt söta nylle!!!!
KRAAAAM

2007-11-13 @ 23:48:00
Postat av: Veronica

Naaah, killen då! Det där värmde i mitt lilla hjärta! =) Mja dina kollegor får du nog allt ta och nypa i gäddhänget för de MSN'ar. Kram på dig också

2007-11-14 @ 08:32:54
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Björn

De andra kollegorna kanske är mycket effektivare när de jobbar och på så vis kan MSNa? :D

Ja kom hit med ditt söta nylle nu, jag utlovar date med oss alla på Mekong...inkl. Mr.Banana ;)

Kramiz.

2007-11-14 @ 08:54:33
Postat av: Veronica

Björn: Haha, nu skall vi inte racka ner på stackar Per. Jag har hört att det är manligt att bara kunan göra en sak i taget! ;) En dejt med er på Mekong inkl Mr.Banana låter ju inte helt fel.

2007-11-14 @ 08:58:54
Postat av: Nadja

Nej du går inte tillbaka till de där skitjobbet! *stampar foten i golvet* Du går inte ett steg framåt och backar tre *blänger argt på*

2007-11-14 @ 11:52:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Per

då får du ta med dej det nya jobbet till det gamla? :P Nadja vill säkert också ha mat någon dag...

2007-11-14 @ 13:42:35
Postat av: Veronica

Per: Haha ja det vore ju en bra idé eller hoppas på en lön som går att leva på hos TC. *host* Det sista lär väl inte hända men man kan ju alltid få dagdrömma! ;)

2007-11-14 @ 14:28:53
Postat av: Jessica

Hmm, vad har ni tänkt göra av mig när ni sk apå Mekong? :/ *känmna sig lite utanför*

2007-11-15 @ 16:48:51
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0