Helt underbart avslut på min inte allt för roliga start på gårdagen!

Igår var en helt fantastiskt rolig kväll. Vi var på statt med jobbet och käkade trerätters middag och av någon konstig anledning hamnade vi nere i baren. Vi var ca 140 pers och av dem var ca 10-20 pers kvinnofolk. Så när jag och Nadja gled in i lokalen vart vi direkt placerade vid ett bort som saknade damsällskap. Dock inget fel alls i det då vi fick mycket trevligt sällskap.


Efter middagen rörde sig folk ner mot baren och det var en och annan alkoholhaltig dryck. En hel del dans och tro det eller ej men jag buggade flertalet gånger! För er som inte vet så kan jag verkligen inte bugga. En stackars krake råkade jag trampa på tårna... Ooops! Men över lag gick det nog rätt bra iaf.


För att ha startat som en pissdag så vart det helt klart en alldeles perfekt avrundning på kvällen. Dock kom man hem rätt sent så det vart väl en 3½h sömn i natt. Det som värmde mest var nog alla de varma kommentarer man fick höra under kvällen om hur omtyckt man var på jobbet.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh så roligt de var!!! Du lyckades iaf korta ner historian till skillnad från mig *skrattar* Tack för en underbar kväll, lagom med ego boost fick vi iaf :D

2007-11-30 @ 09:17:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

:) Vad bra att ni kunde ha en så rolig kväll efter den tuffa dagen :) det är du värd gums. Hoppas din helg blir lika skoj.

Vi får försöka ringas snart så vi kan "uppdatera" varandra.

Kram på dig

2007-11-30 @ 09:23:06
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Låter som en helkväll det där :)

Kram.

2007-11-30 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0