Semester



Idag har första dagen på semestern börjat på riktigt och det måste jag säga känns underbart. Dock kommer denna dag gå i städandets tecken. Skall dammsuga, torka av golven, tvätta fönstren om solen fortfarande vill skina, diska, tvätta bilen och dammsuga bilen. Nästan så man vill klistra på ett leende och visa tummen upp.


Transformers var för övrigt en film som helt klart är värd att se. Tror dock att den skall upplevas på bio för att få ut alla ljudeffekter och den där upplevelsen av storhet som filmen inger. Det komiska på bion den här gången var nog jag och älsklingen? Eller ja i alla fall våran ENORMA godispåse. Den var väl 4 gånger större än alla andras. Tabbe nummer två gjorde förståss vi igen och det var att nocka huvudet med varandra. Men trotts detta så var bio-kvällen ett stort plus i kanten.


Igår vart det ju ett mer eller mindre misslyckat försök av "före och efter" så jag tänkte ge det ett försök igen. Här nedan följer först före bilden (även fast det inte lär vara så svårt att förstå) och sedan efter bilden

Köket

    

Vardagsrummet
 
    

Stora sovrummet

    

Lilla sovrummet "Lilla gröna"

    

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Alltså satan vad fint! Det syns att du gillar inredning för bilderna skulle kunna vara tagna från Ikea katalogen =)) Kommer du hem till oss och ger mig bra tips ;-)

2007-07-30 @ 11:51:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Ni har fåt det läskigt fint! *imponerad* =) Allt är så himla fint! Dock jag är grymt besviken på valet av skrivare. En Lexmark?!

2007-07-30 @ 13:17:05
URL: http://lillafridas.blogg.se
Postat av: F R i D A

Jo då, den är billig i inköp, men dyr i drift. Dock beror det ju på hur ofta man skriver ut givetvis. Patronen är dyrare än maskinen.

2007-07-30 @ 14:56:12
URL: http://lillafridas.blogg.se
Postat av: F R i D A

Ja, det är ju inte direkt så att ni lagt ut en förmögenhet på den så det är ju ingen fara om den skulle paja. =) Har för mig att patronen ligger på ca 250kr. Den räcker till ca 50-60 utskrifter i svart. En "normal" patron räcker till ca 500 svarta utskrifter. =) Allt är bra här. Anders och jag kom nyss hem efter att ha storhandlat på ICA Maxi. Själv då? Mår du bra? *petar på*

2007-07-30 @ 19:14:40
URL: http://lillafridas.blogg.se
Postat av: fig

Va fint!! iaf sov rummet! o data rummet ;)

2007-08-06 @ 01:04:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/378

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0