Glass

Japp, då har man käkat Slagsta glass med Nadja. Vi har den stora äran att ha Slagsta Glass husvagnen på besök på bakgården den här veckan. Och man är väl inte den första som klagar! Men nu sitter vi båda och mår pyton av all glass och själv har jag fått vad jag brukar kalla det för "biaffra mage". Så knappen på byxorna åkte visst upp... I eftermiddag blir det kalas hos sambons lillasyster som fyllde år igår. Så jag förmodar att det inte var den sista sötsaken jag stoppar  i min mage idag.

Stod även en skylt på bakgården om att de skulle ha BBQ på torsdag så nu är jag MEGA sugen på att plocka upp våran grill. Förstå vad mumma med färskpotatis, svampisar, morötter, salt, olja och lite mejram.. Slänga in det i ugnen och kasta ihop en god sallad med feta ost och sen en god köttbit till. 

Vad mycket mat prat det blev helt plötsligt!

Från det ena till det andra. Jag måste hitta en cardigan eller någon tjockare tröja som jag kan ha här på jobbet. Jag hittar inget alls som verkar kul. En massa basic cardigans hittar jag ju förståss men nje jag vill ha nått som är det lilla extra. Lite längre mudd på ärmarna eller kanske ner mot midjan. Någon kul ficka eller en basic cardigan med fina stora eller blänkande knappar kanske? Tips?

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

*sakna biafframagen*
:)

2007-07-24 @ 16:11:51
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

blev de nå mer gottis igår då? Gott med grillat...ska göra det imorgon har jag tänkt hihi :P
Jag har fått både Laredoutes och H&M´s nya kataloger och där har dom massa fina långärmade tröjoer *tipsa*

2007-07-25 @ 08:28:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0