Värdelöst bloggande!

Så totalt värdelöst bloggande från min sida på sista tiden även om det var riktigt dåligt innan. Som någon sa till mig under en sådan där ljus period: "Det kan bara bli bättre...". Och vem är jag att inte hålla med i ett sådant läge? Tänkte inte sätta mig ner och tjata om hallen den här gången... Ärligt talat vet jag inte alls vad jag skall skriva om för de små nissarna i mitt huvud har nog gått på semester. Men nått skall väl komma fram så småningom.


Hittade föresten ett bolag som levererar W960i inom ca 1 vecka. Dock är jag en sådan där som måste få klämma och känna på allt innan jag kan bestämma mig för om det skall komma med hem eller ej. Dock har jag suktat efter denna under en ganska lång tid. Men någon liten röst inom mig säger att jag trotts mitt vill-ha-begär bör klämma och känna även på denna.


Är även på jakt efter ett nytt innehåll i min garderob men jag har varken tid eller lust till att leta efter något. Jag måste vara sjuk eller så har någon slagit mig riktigt hårt i huvudet i sömnen! Jag har aldrig haft svårt att ta mig tid till att shoppa. Men jag har verkligen ingen lust alls. Känner mig nästan så där dumsnål och framförallt orkeslös efter jobbet.


Som häromdagen exempelvis... Hittade ett par stövletter nere på stan när jag skulle kika efter en födelsedagspresent till mammi. Köper jag dem? Nej! Varför inte? Jag var för orkeslös för att gå fram till kassan be om att få testa den andra foten och över huvudtaget prata med tanten bakom disken.  Sen kan vi ju ta idag som ett annat exempel. Borde bädda rent sängen, diska och dra en runda med dammsugaren. Men så kommer vi tillbaka till den där lilla rösten i huvudet "NEEEEEEJJJ, ohh not the dammsugare"...


Nåväl alla har vi väl kanske dagar som är sämre än andra. I morgon har jag bestämt mig för att det kommer bli en toppen dag! Så våga inte klampa in och försöka förstöra den!


Nehe, nu skall man väl kanske försöka vara lite duktig och huskorsaktig. Dags för en tröstande lussebulle, hög musik och sen skall jag gå lös här hemma.

image107

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Men du..alla måsten är tråkiga och så länge man känner att man måste så vill man inte så ta de när du känner för de för ingen har ju dött av att man bytt sängkläderna dagen efter eller väntat med att dammsuga till helgen ;)

2007-12-06 @ 10:45:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0