Tisdags babbel

Igår var det säsongsavslut för PB. Säsongsavslut?!? Hur många avsnitt han det gå? 5? Nåväl måttligt irriterad är jag iaf på tv3 för detta.


Igår var jag även duktig då jag satte mig ner och skrev julkort. Kände mig som en liten snokare när jag letade adresser på nätet till folk jag inte hittar hem till. Nåväl än så länge är det 12 julkort som är klara. Dock vill jag få iväg två till men deras adresser är okända. Dock har jag en stark känsla av att den ena adressen är hittad men känner mig något osäker.


Spanade också på julbelysning igår och hittade en stjärna men vart osäker på om det verkligen var vad jag/vi ville ha. Nåväl sökandet går vidare och idag blir det eventuellt borrning i kök och lilla sovrummet för att få upp de två stjärnorna jag redan har.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

hms...ja vissa somnade ju innan PB haha

2007-12-11 @ 09:51:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0