Sitter och tycker synd om mig själv

Har funderat kring en låt som jag hört väldigt mycket på sista tiden. En låt som direkt fick mig att stanna upp och lyssna. Låten jag pratar om är Petter ft. Säkert! - Logiskt. Blir lite så där lagom sentimental när jag lyssnar på 3:e versen...Känner igen mig så väl emellanåt i det där orden han sjunger. Nåväl nu skall man väl inte bli så där lagom blödig.


I och med att jag sitter hemma och jobbar så fick det bli denna låt som ett litet plåster på såret. För det är väl som han sjunger? Att man tycker synd om sig själv när man jobbar för hårt! Haha, nåja jag är nog rätt glad ändå över att jag har ett jobb att gå till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0