Min far är inte som alla andra fäder...

För att förklara det i korthet läs hans önskelista. Ungefär vid rad 12 börjar det spåra ur. Detta är nog 5 rader mer med seriösa saker än förra året. Nog för man bättrat på lönen lite sedan förra året men ja... Läs själv och begrunda:


image112


Min önskelista:

  • Fingerhandske typ Svart Mocka som passar till fin rocken (storlek 9)
  • T-shirt (kort ärm, storlek: M) svart o vit på MQ
  • Snygg skjorta
  • Duschdraperi typ den som Mikaela har.
  • Sängöverkast till min o ****** säng
  • Gardin (Svart o Vit panel) till ***** rum
  • Tavla över vardagsrums fåtölj (samma ram storlek som i mitt o ****** sovrum (Mikaela vet))
  • Laddningsbara Batterier AAA och R6
  • Köks knivar
  • Bryn stål eller OBH elektriskknivslip
  • Merlot Glas service
  • Dator
  • Bio anläggning
  • Ferrari (BMW M3 Cab går oxå bra)

Kram Pappa

♥ Veronica


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Ja jag tycker vi ska satsa på ferrarin =) eller vad säger du?

Nej men vi två måste ta en dag o julhandla till mamma o pappa, börjar få lite smått panik.. Han vill ha en ny radio till jobbet också. Din gamla duger tydligen inte längre haha

2007-12-18 @ 18:15:04
Postat av: Jessica

Haha, vad gullig han är :) Bättre det där än "nää jag vet inte" som min pappa alltid säger.

Kram

2007-12-19 @ 08:28:30
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0